איך להנות בספורט משותף עם חיית המחמד שלכם?

חיות מחמד הן חלק בלתי נפרד מחיינו. הם מברכים אותכם בבוקר, מחכים שתחזרו מהעבודה, אוהבים אתכם לא משנה כמה אתה עצבנים, ורובם אפילו חולקים מהצלחות שלנו (שששש, לא נספר לאף אחד!). אם אתם מהסוג הספורטיבי, אולי אפילו שקלתם לעשות ספורט עם חיית המחמד שלך. בטח, זריקת כדור או פריזבי מסביב נותן להם פעילות גופנית טובה, אבל איך שניכם יכולים להתאמן וליהנות יחד? אתם בהחלט יכולים ליהנות מבילוי עם חיית המחמד שלכם תוך עיסוק בענפי הספורט האהובים עליכם הנה מה שאנו מציעים!

בחרו את הפעילות הגופנית כך שתתאים גם לחיית המחמד

חיית המחמד שלכם מסוגלת להשתתף איתך בכל ענפי הספורט האהובים עליכם כמו ריצה, רכיבה על אופניים או אפילו שחייה אבל הכי טוב יהיה להכניס אותם לספורט אשר מותאם במיוחד עבור חיות מחמד כמו אימון זריזות לכלבים או חתולים, אימון ריחות או כל פעילות אחרת הידידותית לחיות מחמד. גזעים שצדים יעריכו ספורט רודפים. אלה שעוקבים ייהנו ממשחקי ריח, וכן הלאה. כיום, אנשים רבים רוצים לעשות דברים עם חיות המחמד שלהם, אבל זה לא תמיד אפשרי. עם זאת, אם אתה נהנה לצאת לריצות, טיולים רגליים ושחייה , קל מאוד לשלב אותם בפעילות שאתם גם ככה עושים אך צריך לתכנן את הפעילות מראש בשביל לא להזיק לחיית המחמד או לסביבה בה אתם מתאמנים. בחירת הספורט המתאים עבור חיית המחמד שלך חשובה. לחיות מחמד יש את אותם צרכים לפעילות גופנית כמו לבני אדם. עם זאת, לא כולם יוכלו לעמוד בקצב הספורט האנושי! עדיף לשאול את הוטרינר שלך מהו הספורט הטוב ביותר עבור חיית המחמד שלך ואז תוכל להתחיל!

תעדיפו את בטיחות חיית המחמד שלכם

לעולם אל תכניסו את חיית המחמד שלכם לסכנה. אם יש כדורים קשים שעפים מסביב, חיית המחמד שלך עלולה להיפגע . אם בני אדם מתרוצצים באופן אקראי, זריקת חיית המחמד שלך לתערובת עלולה להוביל לאסון הן עבור בני האדם והן עבור חיות המחמד! לא משנה איזה ספורט אתם וחיית המחמד שלך תחליטו לעשות, ודאו שזה בטוח עבורם! בנוסף לבחירת משהו שהם נהנים, אתה תמיד צריך לשקול אם זה עלול להיות מסוכן או לא נוח.

ודאו שחיית המחמד שלכם מתרועעת היטב לפני שאתם מציבים אותה בסביבות חדשות שהיא לא רגילה אליהן. ישנם תנאים מסוימים שצריכים לעמוד בהם לפני שהם יכולים להתאמן עם החברים החדשים שלהם. אם סוציאליזציה היא בעיה, אולי עדיף לך לעשות ספורט אישי, כמו ריצה משותפת. אבל אם חיית המחמד שלך לא ידידותית, וודא שאחרים לא ייכנסו למרחב שלהם.

לסיכום

אם לשחק ספורט עם חיית המחמד שלכם זה משהו שאתם רוצים לעשות, אתם בהחלט יכולים! רק זכרו, חיית המחמד שלכם צריכה להיות מאושרת ונוחה לקחת חלק בספורט. זה יכול להיות גם רעיון טוב לקחת אותם לבדיקה של וטרינר לפני שמתחילים לעשות איתם ספורט ולבדוק האם יש משהו שפחות מומלץ לעשות עם הגזע הספציפי שלכם. שמור על חיית המחמד שלך, אבל אתה צריך לשים לב שמשחק ספורט ביחד עוזר לכם להתחבר ושהפעילות הגופנית משפרת את הבריאות שלכם ושל חיית המחמד.

למאמרים נוספים
היפוך קיבה אצל כלבים

היפוך קיבה אצל כלבים

היפוך קיבה (Gastric Dilatation and Volvulus – GDV) היא תופעה חמורה ומסכנת חיים אצל כלבים, במהלכה מתרחשת התרחבות חריגה של

גזירת ציפורניים לכלבים

גזירת ציפורניים לכלב

גזירת ציפורניים היא חלק חיוני בטיפוח כלבים, הרבה מעבר ליופי בלבד. מדובר בהליך שחשוב גם לבריאותו של הכלב וחלק מהותי

סירוס כלב

סירוס כלב – כל מה שחשוב לדעת

פגיעה בכלב, עידוד תוקפנות ועוד מיתוסים רבים נקשרו לפעולה כירורגית זו. בפועל, מדובר על השפעה חיובית וטובה לטווח הקצר והארוך.

דילוג לתוכן